15.8.13

No nyt on niitä kuvia!

NYT! Nyt saatte ihastella tai kauhistella kuvia,kun vihdoin pääsen koneella tekee postausta. Eli lainasin kirjastosta Kehity kuvaajana-kirjan. Oon nyt lukenu sen about kokonaan. No oon edelleenkin ihan pihalla,mut kivoja projekteja siinä oli joita kokeilin. Mut joo nää ei oo mitään huippu hyviä,joten toivon että ymmärrätte,koska tää oli eka kerta kun kokeilen näitä tekniikoita ja en oo se penaalin terävin kynä,joten oon saattanu säätää kaikki asetukset persiilleen. 

Tänää mulla alko het yheksältä ja ekana oli ruotsia,sit kemiaa ja sitten psykologiaa. Viimesellä erityisope kävi pitää jonkun ihme testin,josta näkee tarviiko mittää apuja tai helpotuksia johonki opiskeluun ja esim.ylioppilas kirjotuksiin. Huomenna meillä on ryhmäytymis iltapäivä,siellä vissiin on jotain kilpailuja tai jotain. Mun H&M:n pakettikin tuli,jeei!:D Pahoittelen kolmen ekan kuvan laatua :P


















Ja loppuun viel kuvia,jotka otin ennen riparia eli joku reilu kuukaus sitten.



















No? Mitä mieltä ootte nuista kuvista?:) 

PAHOITTELUT!:'( Kuvaan kysymyspostaus videon vasta ensviikolla,sry!

6 kommenttia:

  1. IHANIA nuo vesipisarajutukkeet ! :)) varsinki tuo toisiks viimenen. hihiih. teeppä joskus jotkut oikein ybercoolhienot kynnet jollekki jaja laita niistä kuvia :D koska kynnet :> !

    VastaaPoista
  2. Nuo vesikuvat on todella upeita! Ja ihana tuo sun banneris :)

    ♥: http://my--lullaby.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. teidät on haastettu! http://inxulifestyleblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita, mutta muista hyvät käytöstavat! Julkaisen vain asialliset. Kiitos!:)