17.1.14

1-vuotias

Tänään 17.1.2014 tulee täyteen kokonainen vuosi tälle blogille! En saanut aikaan mitään sen erikoisempaa,mutta jos teillä lukijoilla on jotain toivomuksia niin kommenttoimaan vaan!:)


Blogille on vuoden aikana tullut google käyttäjäraadin mukaan 51 lukijaa. Hihi,kiitos kaikille,jotka on jaksanu lueskella mun höpötyksiä. Välillä kyllä on tuntunut,että olen ihan yksin täällä höpötellyt(eheh tuo blogini nimi on siis junon yhdestä kappaleesta ja se menee näin "mä tulin tänne huutelee,kai joku mua kuuntelee,vai oonks mä yksin...?)mutta sitten joku ihana tulee ja kommentoi,se saa aina hyvälle tuulelle ja lisää motivaatiota jatkaa blogia. Tosiaan blogin nimi ei alusta asti ole ollut tämä nykyinen,olen vain unohtanut täysin sen alkuperäisen!:o

Haluisin muokata blogia hieman. Ehkä illan mittaan muuttuu nimi ja ulkoasu,ken tietää?;)

Niinkuin yhteen blogiin jo kommentoin,että minun uuden vuoden lupauksena on kommentoida lähes jokaiseen blogiin jota luen jotain kivaa,mutta tietenkin rehellisesti. Ihmisten piristäminen on jotain parasta!

Koulujuttuja mulla ois tekemättä esitelmä Paula Vesalasta,historian 4 esseetä ja enkun esitelmä. Huomenna ois tarkotuksena lähtee kerhonohjaajien päivään Piispalaan isos/jisoporukalla,toki meitä kuulema on hirmu vähän mun lisäks yks jiso ja jos en väärin oo kuullu nii jotain 4 tai 5 isosta. Viikonloppuna muuta ei sitte ois tekemistä,paits meinasin yhen hissan esseen vääntää. Eipä tässä mittää muuta ihmeellistä.

Tämä syntyi tämän soittolistan tahdissa:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat tervetulleita, mutta muista hyvät käytöstavat! Julkaisen vain asialliset. Kiitos!:)