11.1.14

Heipä hei

Tässä on aloteltu siskon kanssa uutta blogia hyvillä mielin. Kuulumisia sen verran,että koulu alkoi nyt tiistaina ja aika rento jakso on kyllä tulossa! Maanantaina yheksästä kahteen,tiistaina varttiavaille kahestatoista puol neljään,keskiviikkona kymmenestä puolneljaan(+hyppytunti keskellä päivää),torstaina yheksästä puol neljään +hyppytunti keskellä, perjantaina varttiavaille kahestatoista kahteen. Eli aika lyhkäsiä päiviä! Kursseina mulla on kemian2,fysiikkan1,englannin2,äikän2 ja historian1 on itsenäisenä.

Perjantai meni päin persettä suoraan sanottuna! Heräsin aamulla 6:45 ja lähin koulukyydillä sitten keskustaan. Noh koulu ois alkanu 11:45 joten menin sitten äitin luokse siks aikaa. Siellä sitten lipitin kahvia ja höpöttelin Esan kanssa ja just kun pääsin koululle kaveri laittaa viestiä,että älä turhaan mee koululle koska kemia ja fysiikka on itsenäisiä,eli se tarkotti sitä että olin ihan turhaan heränny niin aikasin ja menny linkillä keskustaan... (en ollu tienny tuosta,koska olin torstain kotona kuumeessa...) No ajattelin sitten pienessä vittuuntuneessa mielessäni käyä kirjastossa lainaamassa kirjoja hissan itsenäisen esseisiin avuksi,no mä mittää sieltä löytäny.. AAARGHHH. No ei voi mittää "Tää on niin tätä, mutta kyllä tässä pärjätään".

Tosiaan kynsiblogissani etsin Vierasbloggaajia! Eli jos olisit kiinnostunut tekemään yhden postauksen blogiini mene tästä blogiini niin näät tarkemmat ohjeet.

2 kommenttia:

  1. miks käyt kursseja itsenäisinä? :-)

    VastaaPoista
  2. Ouh en taaskaan osannu oikein kirjottaa! Siis pelkän historian käyn itsenäisenä. Ja siks ku muuten mun aivot räjähtäs koska nuo muut aineet on mulle sen verran hankalia(:

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita, mutta muista hyvät käytöstavat! Julkaisen vain asialliset. Kiitos!:)