25.8.14

Blondi ja niskakipuja

Terve!:D

Tässä on jo koulukin päässyt jo alkamaan ja eka jakso onkin mulla TOSI rento. Huomennakin alkaa vasta 14:25...:D
Tosiaan otsikostakin voi päätellä, että tämä bloggaaja on blondi! Kuvaa nimittäin sisäistä minääni vähän paremmin.;)

Tossa vähän kuvaa,tosin kännylällä instagran filterin läpi,joten laatu on mitä on...:D


Tänään heräsin aamulla ja mun pää ei kääntyny enää oikeelle. Oikeestaan oli vaan ajan kysymys millon tää tapahtus,koska mua on jo kauaa vaivannu niskat ja hartiat. Pitäs opetella olee silleen ettei ne menis jumiin.:D
Nyt iltaa myöten ne on alkanu jo vetreytyy,että kyllä pystyn jo kääntämään,mutta lopussa sattuu.

Ei tässä oikeen muuta ihmeempiä,mun liikkeitä voi seurata myös instagramista ,oon siellä nimimerkillä riikkaamalia seuratkaa ja ilmotelkaa omia nimimerkkejänne nii käyn kattoo!:)

Oon muuten suunnitellut hieman erilaista juttua lokakuulle,mutta en paljasta sitä vielä!;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat tervetulleita, mutta muista hyvät käytöstavat! Julkaisen vain asialliset. Kiitos!:)