10.8.14

Nyt niitä ostoksia

Nyt kun olen vähän aikaa opetellu käyttämään tätä uutta konetta niin ajattelin tulla tekeen lupaamani ostos-postauksen Jyväskylä reissulta.
Suoraan asiaan ilman mitään löpinöitä!

5 kpl käsikoruja  8,90 €- Glitter

Pure system kuoriva puhdistusgeeli  4,50€ / Pure system kasvovesi 4,50€ / Pure system hoitovoide 4,90€
Silmämeikinpoistoaine 3,90€ - Yves Rocher

Laukku 25€ - seppälä


Duo ripsiliima 10€ - KICKS

Herbina kuivashampoo 5,50€ / Baby lips 3,90€ -Anttila
Ripsiväri 4,99€ - H&M

2kpl toppi 9,99€ (toinen on mun siskolla) - H&M

Kaulakoru 2€ - Glitter

(AIVAN IHANA) sormus 0,50€ (kuvassa se on lotan sormessa ja se on sille "vähän" iso..:D) - Glitter

Pinsetit 1,95€ - Gina tricot

Kauluspaita 7€ - Seppälä

Samanlainen kuin edellinen,mutta valkoinen 7€ - Seppälä

Neule 5€ - Seppälä


Housut 8€ -Seppälä
 + tuliaiset ja ruoka:D:D Aika moni oli alelöytöjä ja mahtavia sellasia!

 Ootko löytänyt alennusmyynneistä mitään lemppareita kesän aikana?:)

4 kommenttia:

  1. Kivoja ostoksia oot tehnyt! Korut on ihania ja itsekin ostin tänään ensimmäisen babylipsin. Olen myös tehnyt kaikenlaisia kivoja löytöjä ja mun blogissa viimeisin postaus onkin ostospostaus, joten käy kurkkaamassa jos kiinnostaa :)

    ellanooran.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ite rakastuin tuohon sormukseen!<3 Oon kokeillut kolmea baby lipsiä ja yllätti kyllä kovasti,tuo minkä ostin tällä reissulla on ehdoton lemppari, koska tuoksu on aivan ihana persikka:) Käyn toki!:)

      Poista
  2. Kivoja ostoksia.Aika vähän oon kiertäny nyt alemyyntejä,mutta tallinnan reissulta löyty aivan super ihana maksimekko <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. itekki tykkään!:) Näinkin sen sinun blogissa,oli todella kauniin värinen!:)

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita, mutta muista hyvät käytöstavat! Julkaisen vain asialliset. Kiitos!:)