21.3.15

hmhm

Ei onnistunut ihan tämä blogiin panostaminen... Mun on pitäny tehä vaikka ja mitä täällä,mut en vaan oo saanu mitään aikaseksi!

Tällä viikolla kuitenkin sain vähän uusittua ulkoasua,mitäs pidätte?:)

Oon myös ajatellut vaihtaa,mun blogin osoitetta,koska tuo osoite ei oikein kuvasta enää blogin sisältöä ja on jotenkin vähän tyhmä(jee hyvä Riikka 15v....) Tulen sen siis kohta muuttamaan muotoon(jos se on saatavilla): http://riikkaamalia.blogspot.fi

Toinen myös mitä oon ajatellut niin ottaa tällaisen haasteen vastaan ja tehä sitä sit johonkin epämääräiseen tahtii...:D



3 kommenttia:

  1. Moikka!
    Käyhän kurkkaamassa sun sähköposti! ;)

    Terkuin:
    summerwindddd.blogspot.fi blogin Suvi-Tuulia :)


    VastaaPoista
  2. Uusi lukijasi ilmoittautuu :)
    Voisin varastaa tämän haasteen kanssa itselle sopivaan tahtiin ajastettuna... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii,moikka tervetuloa!:)

      Varasta pois! Itse oon unohtanut tän aivan täysin... Pitääpä laittaa postausjonoon!:D

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita, mutta muista hyvät käytöstavat! Julkaisen vain asialliset. Kiitos!:)