5.6.15

30 Days of Beauty - 1. FAVE BRAND(S)

Todella ihanan aurinkoista päivää juuri sinulle!:)
Päätin jo joskus helmi-maaliskuussa tarttua tähän 30 Days of Beauty,mutta en oo saanut aloitettua haastetta. Joten nyt on sen aika!

Ensimmäisenä päivänä on lemppari merkit. Mulla ei oo kauheesti kokemusta erillaisista merkeistä, joten valinnan varaa ei kauheasti ollut. Enkä myöskään omista selektiivistä kosmetiikkaa ollenkaan joten kaikki mitä omistan on markettimerkkien tuotteita.

Valitsin tähän kotimaisen Lumenen. Mulla on vähän viha-rakkaus -suhde lumenea kohtaan: värikosmetiikkatuotteet ovat edullisia ja hyviä,mutta ihonhoitotuotteet eivät ole toimineet minulla vaan kasvoilleni puhkeaa entistä pahempi näppyarmeija ja sitä en halua. Toisilla toimii ja toisilla ei.
Eli tässä lempi merkissä keskitynkin värikosmetiikkaan en ihonhoitoon.

En oikein tiennyt,miten tän olisi tehnyt,mutta päätin esitellä tuotteet(en ihonhoito),jotka omistan Lumenelta. Olen myös kokeillut mm. muita silmänrajauksia,cc-voidetta,kynsilakkoja ja meikkivoiteita ,mutta ne olen joko antanut eteenpäin siskolle tai ovat olleet kuvaushetkellä toisella kotona(olin isällä,joten olivat äitillä.).
















Onko sinulla lempi kosmetiikkamerkkiä? Entäs lempituotetta Lumenelta?:)

4 kommenttia:

  1. Lumenen silmämeikinpohjustaja on mun ehdoton lemppari, jota on aina oltava. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mää en oo vielä pääsyt testaamaan Lumenelta pohjustajaa,mut pitäis kyllä joskus testata!:)

      Poista
  2. Lumene on kyllä viimeaikoina parantanut huimasti tuotteidensa laatua, etenkin juuri meikkien :). Oon ollut tosi positiivisesti yllättynyt monesta tuotteesta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Monesta tuotteesta olen itsekin ollut positiivisesti yllättynyt,mutta tähän mennessä meikkivoiteet ja ihonhoitotuotteet eivät ole soveltuneet mulle,mikä harmittaa:/

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita, mutta muista hyvät käytöstavat! Julkaisen vain asialliset. Kiitos!:)