8.7.15

LIVBOX HEINÄKUU 2015 | VIDEO

Ajattelin tälläkertaa kuvata tällaisen pikakatsauksen videon muodossa ja blogissa tuotteiden tiedot(tuotteen nimeä naksauttamalla pääset livboxin sivuille,jossa lisätietoa kyseisestä tuotteesta.) ja hieman omaa mielipidettä. Heinäkuun livbox on tällä erää mulle viimeinen.



Heinäkuun livboxin tuotteet ovat saaneet inspiraationsa luonnosta.

Ekana tuotteena nappasin Lumene Body Refresh Koivu & Hunaja Virkistävä Jalkavoide.

Itse olen kerennyt jo kerran testata tuotetta ja voin sanoa että tykkäsin! Todella nopeasti imeytyvä ja raikasvoide! Oon lukenut,että moni ei ole tykännyt tuotteen tuoksusta,mutta omaan makuun se oli ihana. Jalkavoide tuoksuu todella raikkaalta metholmaiselta ja koivulta. Voide oli kyllä aika kevyt,joten mitään ihmeellistä WOW-efektiä se ei saanut jalkojen iholla aikaan.
Tämä tuote tuli kyllä tosiaan tarpeen,sillä olin juuri aikeissa ostaa jalkavoidetta ja boxista tuli tämä ja vielä oikein toimiva niin jää kyllä heti käyttöön!

Toisena käteeni sattui ACO Moisturising Day Cream

Tätä olen käyttänyt jo eilen illalla ja tänä aamuna. Tykkäsin tuotteesta todella paljon! Sopivan kevyt,imeytyy nopeasti ja iho tuntuu ihanan sileältä levityksen jälkeen. Tämäkin tuli ihan tarpeeseen,koska ostoslistalla oli myös päivävoide.:D

Seuraavana on La Roche-Posay Lipikar Gel-Fluide

Tätä kokeilin hieman omalle kädelle ja tuntui todella raikkaalta,riittoisalta ja nopeasti imeytyvältä,mutta itsellä menee hiukan hukkaan kun olen todella laiska vartalon rasvaaja...:D

Sitten nappasin Schwarzkopf Professional Essenty Color & Repair Shampoo ja Hoitoaine

Nämä... RAKASTUIN! Mulla ei oo mun hiukset tuntunu varmaan ikinä ollu noin pehmeät ja terveen näköiset kuin näiden jäljiltä. Mulla on siis vaalennetut ja luonnostaa kiharat eli todella kuivat ja kärsineet. Joku oli jossakin kommentoinut näiden jättävän hiukset karheaksi kun eivät sisällä silikoonia,mutta mulla nää teki hiukset tosi sileiksi ja pehmeiksi! Ainut huono puoli oli siinä kun shampoo ei kunnolla vaahdonnut,mutta se on pieni vika. Nämä menee varmaan ostoslistalle...:)

Seuraavana oli extra tuottena Hula-patukka. Mulle sattu karpalon makuinen ja oli oikein hyvän makuista!:)

Viimeiseksi jäi Klorane Gentle Dry Kuivashampoosuihke

Tätä tuotetta en ole vielä päässyt kokeilemaan,mutta kuulostaa ainakin hyvältä ja kuivashampoita ei voi olla ikinä liikaa!:D




Tämän kuun boxi oli oikein onnistunut,vaikka eniten odotan meikkejä ja nyt niitä ei ollut,mutta se ei haitannut.

Mitä mieltä olit heinäkuun boxista?:)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat tervetulleita, mutta muista hyvät käytöstavat! Julkaisen vain asialliset. Kiitos!:)