11.8.15

Uusi kaupunki ja pommiin nukkumista

Moikka!

Tässä on viime päivien aikana tapahtunut vaikka ja mitä. Oon nyt tosiaan jo muutaman päivän ajan ollut oululainen, mitä en kyllä osaa vieläkään sisäistää...:D



Perjantaina äiti ja minä lähettiin Pihtiputaalta n. 200 km päähän Ouluun edellä hakemaan avaimia ja sitten isä ja kaks mun siskoa tuli perässä pakettiautolla tavaroiden kanssa ja siinä sit heitettiin tavarat kämpille. Tapasin myös vilaukselta mun kämppiksen,joka vaikutti todella mukavalta! :) Muutin siis kahdenhengen soluasuntoon.

Isä ja pikkusisko lähti takaisin Puttaalle, mutta äiti ja Lotta jäi sitten Ouluun. Käytiin kävellen mun koulureitti, syömässä ja elokuvissa katsomassa Magic Mike XXL. Sit kun päästiin takas kämpille niin oli jo niin myöhä ettei tehty oikein mitään enää.:D



Lauantaina äiti ja Lotta lähtivät Pihtiputaalle ja minä jäin tänne.:D Lauantaina en tainnut tehdä mitään sen kummempaa kuin purin ja järjestelin tavaroita laatikoista kaappeihin. Mulla oli myös todella _TODELLA_ hidas netti,joten mun piti keksiä ittelleni tekemistä kun normaalisti olisin vain kattellu youtube:sta ja netflixista jotain. Hitaan netin takia en saanut aikaisemmin julkaistua tätä postausta. Värittelin illan mittaan tuota aikuisten värityskirjaa ja se on oikeasti rentouttavaa ja aikaa kuluttavaa hommaa,suosittelen kokeilemaan!



Sunnuntaina käväisin pyörällä mun koulumatkan, joka on n.5 km eli saan sopivasti liikuntaa siinä kun hurautan pyörällä kouluun ja takaisin. Käväsin samalla myös kiertelemässä h&m:llä ja Stockmannilla. Sitten lähdin kotiin tekemään ruokaa ja ilta meni sitten siinä ja taas värittäessä.


Eilen käväisin hakemassa kirjastokortin ja pyörähdin apteekissa ja kaupassa. Sitten vain lagasin kotona ja sain illalla netin toimimaan paremmin! Huh miten helpottavaa kun ei tarvii viittä viikkoa oottaa,et aukee joku sivu...:D



Tänään en ole tehnyt oikein mitään,kun suunnitelmat meni vähän mönkään... Mulla oli herätys 10:30 ja en ollut sitten herännyt siihen joten nukuin yhteen asti... En sitten enää heräämisen jälkeisen lagailun jälkeen jaksanut lähteä mihinkään,joten päätin hyökätä blogin pariin ja tässä sitä on muutama tunti oltu.
Huomenna alkais koulu ja sitä odotan innolla(ja kauhulla,jos en herääkään herätykseen...)

Mites onko sulla alkanut koulut,jos käyt koulua? Entäs mitäs sulle kuuluu?:)
Postauksen kuvat on jotain keväällä otettuja ja meidän isän luo tulleesta uudesta kissasta. ♥

****************************************************************

1 kommentti:

  1. Noi kisun simmut on niin täydelliset ♥ Ja hei ootko aatellu tehhä jtn postausta tosta solusta / sun huoneesta? :) Oon varmaan jo ehottanu tätä mut laitetaan nyt viel kerran :D Tai ois kiva saaha kuvia muutenkin sieltä Oulusta!

    VastaaPoista

Kommentit ovat tervetulleita, mutta muista hyvät käytöstavat! Julkaisen vain asialliset. Kiitos!:)