10.4.15

LIVBOX-HUHTIKUU 2015

Hei taas!

Tai no taas ja taas... Mää en tiedä miten se on niin vaikeeta aukaista tietokone ja alkaa kirjoittamaan. MUTTA asiaan,nyt on tulossa esittelyä,siitä mitä huhtikuun livbox piti sisällään.
(Maaliskuun livbox mun piti myös esitellä,mut ehdin levitellä tuotteet ympäri kämppää niin se sitten vähän jäi.)

Olin jo melkein unohtanut koko livboxin,kun joku kosmetiikkabloggaajista kirjoitti facebookissa,että säikähti oikein kun huomasi boxin tulleen ja eikun itsekin kiiruhtamaan postilaatikolle ja siellähän se oli. Tällä kertaa en spoilaantunut! JES!
Kuvat on taas kännykällä otettuja,joten laatu ei ole mitään päätä huimaavaa..

Ainiin ja jos joku ei tiedä mikä livbox on:
Se on kuukausittain tuleva kosmetiikkayllätyslaatikko, Ikinä et voi tietää,mitkä 4-6 tuotetta sieltä tulee.
TÄÄLTÄ pääset katsomaan hintoja ja lisätietoa.:)

Joka kuukausi on eri teema ja teemaväri,tässä kuussa väri oli hento vaaleanpunainen. Kaikkia tuotteita(paitsi kosteusvoidetta) olen jo testaillut ja voisin samalla kertoakin niistä.





Tältä boxi näyttää kun sen avaa, ja olin oikein innoissani tästä ensivaikutelmasta!



Boxissa tulee aina mukana sellainen kirjelappunen,jossa kerrotaan boxista ja toiselta puolelta löytyy tiedot tuotteista.



Vaikka tää oli mun vasta mun kolmas boxi olin tän tuotteen kohdalla silleen "TAAS!". Eli ekana sieltä löytyi Lumenen LAB siloittava kosteusvoide koostumuksessa Rich. Toisaalta tää ei haittaa,koska kosteusvoiteita kuitenkin kuluu,mutta viime kuun boxissa tuli myös lumenen geelivoide.
(tätä en siis ole vielä avannut)


Seuraavana pisti silmään kolme saman merkin tuotetta,mikä oli ehkä hieman liikaa. Eli siellä oli rfsu:n höylä, shaving geel ja after shave. Oisin ehkä toivonut näiden tilalle jotain muuta,mutta kyllä nääkin käyttöön menee. Kokeilin näitä kolmea jalkoihin ja tykkäsin! Yleensä ajeluun käytän hoitoainetta,joka on huomattavasti halvempi vaihtoehto geeleille ja vaahdoille, mutta siis kyllä tää asiansa ajoi. Höylästä tykkäsin todella paljon,koska siinä oli liikkuva pää,eli siis se myötäili ihoa ja ajoi todella tarkasti ja karvojen juuresta. Aftershave oli ihan jees, sellanen kivan viilentävä.


Seuraavana löytyy Doven Talc soft roll-on deororantti ja tää on ihan perus,ei mitään ihmeellistä. Tykkään kyllä tuoksusta todella paljon!


Mukavana yllätyksenä boxista löytyi Essien minikynsilakka sävyssä Sugar Daddy. Ihanan hento vaaleanpunainen ja tulee varmasti käyttöön!


Viimeisenä löytyi iberon meikkisieniä rasiassa. Sain joulu- tai synttärilahjaksi viimevuonna tällaisen ja oon tykännyt. Rasia on muuten kätevä pinnien ja ponnareiden säilyttämiseen, nyt on pinneille ja myös ponnareille omat! :D 



Loppu tuomioksi huhtikuun livbox saa "ihan jees", tuotteet ovat sellaisia ns. päivittäis käyttöisiä eli tulevät kyllä tarpeeseen,mutta olisin kaipaillut jotain extrajuttua.:)

Tuliko teille huhtikuun livbox ja mitä tykkäsitte?:)

15.2.15

Livbox Helmikuu 2015

Tässä kuussa sain ensimmäisen livboxini ja ajattelin tulla tänne esittelemään sen sisältöä hieman.:)


Nauha ja paperi oli tässä kuussa pinkki.:)



Tässä koko paketti:


Boxissa tulee aina lappunen jossa on joku tervehdys ja takana tuotteista lisätietoa. Liv-boxin tilaajat saivan etukoodin jolla saa ruutu+ 3kk ilmaiseksi.



Eka tuote on Lumenen uutuus tuote: Nude Perfection kevytmeikkivoide

"Unelmankevyt meikkivoide tekee ihosta virheettömän ja luonnollisen mattapintaisen. Sulautuu täydellisesti ihoon jättäen sen joustavan ja miellyttävän tuntuiseksi. Sopii erinomaisesti luonnollista, kevyttä lopputulosta toivovalle, normaalista sekaiholle sekä aikuiselle iholle. Meikkivoiteen kauniin tasainen ja luonnollinen jälki jättää näkyviin myös oman ihonsävysi.
Sisältää suomalaisen lakan siemenuutetta. Neljä sävyä.
Saatavana mm. hyvin varustelluista tavarataloista ja päivittäistavaramyymälöistä.
Ovh 19,90 € / 30 ml"
Mulle tuli sävy 3,mikä on liian tumma,mutta katsotaan kesällä sit uudelleen:)



Seuraavaksi löytyi Eucerinin In-Shower Body Lotion

"Suihkussa käytettävä vartaloemulsio, joka sisältää 5 % dekspantenolia. Kehitetty erityisesti herkän ihon tarpeisiin. Vartaloemulsio vahvistaa ihon luonnollista suojaa ja antaa iholle välitöntä, intensiivistä kosteutusta.
Käyttö: Pese iho normaalisti suihkusaippualla ja huuhtele pois. Levitä In-Shower Body Lotion kostealle iholle. Huuhtele ja kuivaa. Voit pukeutua välittömästi.
Saatavana apteekeista.
Ovh 13,50 € / 400 ml"


Seuraavana on Paesen Kashmir monoluomiväri

Mattapintainen luomiväri sisältää runsaasti pigmenttiä. Ainutlaatuinen triplapigmentti takaa loistavan pysyvyyden. Voit käyttää tuotetta kosteana tai kuivana sekä rajauksiin. Silkkiproteiini takaa hyvän levittyvyyden ja sileän lopputuloksen.
Ovh 4,95 € / 4 g"



Sitten on Garnierin Fructis Densivy Lenghts Plumper-seerumi

"Hiuksiin jätettävä seerumi, joka antaa hiusten pituuksille ekstratuuheutta, luoden kauniin tuuheat hiukset. Sisältää granaattiomenauutetta sekä innovatiivisen Fibra-Cylane™ -molekyylin. Lisää tuuheutta ohentuneisiin latvoihin. Tuloksena kauniit, runsaat hiukset tyvestä latvaan.
Saatavana hyvin varustelluista päivittäistavaramyymälöistä.
Ovh 7,90 € / 50 ml"




Viimeisenä on Nivean Daily Essentials Sensitive 3-in-1 Micellar Water
"Heitä hyvästit ihon punoitukselle, kireydelle ja kuivuudelle! Hellävarainen mutta tehokas NIVEA Sensitive 3-in-1 Micellar Water -puhdistusneste puhdistaa, poistaa meikin kasvoilta ja silmistä sekä kosteuttaa yhdellä sipaisulla. Koostumuksen misellit imevät rasvan ja meikin iholta magneetin tavoin, joten vedellä huuhteleminen ei ole tarpeellista. Dekspantenolia ja viinirypäleensiemenöljyä sisältävä koostumus on parabeeniton, väriaineeton ja hajusteeton ja sopii erityisen hyvin herkälle iholle.
Saatavana hyvin varustelluista tavarataloista ja päivittäistavaramyymälöistä.
Ovh 5,95 € / 200 ml"


Mukana tuli myös koru-yllätys,mutta sen annoin äidille eteenpäin.:)

Meikkivoide tosiaan oli hiukan liian tumma,mutta ei niin tumma että en voisi käyttää,ehkä kesällä toimii paremmin.
Suihku kosteusvoidehässäkkää en ole ennen kokeillut eli mielenkiinnolla kokeilen.
Tuuheennus-seerumia en ole varma uskallanko käyttää sillä omistan jo itsessään niin tuuheat hiukset,että voi vetää kunnon leijonanharjakseks.:D:D
Luomiväri oli kiva ja olenkin kokeillut tehdä sillä kulmat ja se toimi siinä oikein hyvin,myös ihan luomillakin toimiva.
Micellar vesi menee varastoon,sillä mulla on jo käytössä lorealin.:)

Tuleeko sinulle liv-boxi? Mikä oli sun lempituote?:)

9.2.15

Räpsyttimet näkyviin!

Toisin sanoen ripsivärien vertailua siis luvassa.:) Vertailussa on mukana 5 eri merkin ripsaria: h&m, avon, lumene, rimmel ja L'oreal.


Pahoittelen het alkuun osan kuvien laaduista on kröhöm... hirvee ja tarkennus on jossakin muualla kun pitäs. On aika hankalaa saada kuvaa järkkärillä ilman jalustaa ja kääntyvää näyttöä...:(

MUTTA siis asiaan!

 Avon super extend winged out mascara, hinta on n.10€ (riippuu tarjouksesta ym...)
+kuminen harja
+sopivan pieni,helppo käyttää                                                           
+alaripsille täydellinen!
+pituutta ja kaarevuutta

-ei tuuheuta
-haisee pahalta(mutta ei ole voimakas haju)

H&M- ripsiväri (nimi yms. kulunut pois) hinta n. 4,99€
+TODELLA edullinen
+pituutta
+luonnollisen näköinen lopputulos
+tukeva, kuminen harja

-haisee pahalta
-koostumus muuttuu nopeasti kuivemmaksi
-näyttää leikkimeikiltä:D

LOreal Paris False Lash Wings -ripsiväri hinta n. 19€

+kaunis pakkaus
+miellyttävä tuoksu
+kauniit viuhkamaiset ripset
+pituutta paljon

-hankala saada "viuhkamaisuus" kauniisti esiin(kuvassa näkyy kuinka ulkonurkaa on hieman epämuodostunut?)

Rimmel Scandaleyes Rockin' curves, hinta n.12€

+mielenkiintoinen harjas ja helppokäyttöinen
+paksuutta ripsiin

-haju on paha(mutta mieto)
- pakkauksen kuosi ei ole makuuni
-alaripsillä paakkuuntuu helposti

Lumene Blueberry Curl Mascara Waterproof, hinta n.15€

+luonnollinen lopputulos
+kestää todellakin veden
+alaripsille täydellinen!

-ensimmäisillä käytöillä yläripset klimppaantui yhteen,mutta muutaman viikon jälkeen koostumus parani
-vaikea saada pois






En oikein muuta osaa näistä kertoa ,kun sen että h&m ripsari yllätti todella paljon kun ekaa kertaa kokeilin! Sekä suosikkini on rimmelin ja lorealin ripsarit (jompikumpi) yläripsillä ja lumene alaripsillä.
Saa toki kysyä lisää,kun itse en keksi arvioon enää mitään mukaan...:)
Mikä on sun  lemppari ripsari?:)

27.1.15

Tammikuun suosikit

Hellurei!♥
Kylläpä tammikuu on mennyt ihan sika nopeesti ohi ja paljon on ehtinyt tapahtua ja tulee vielä tapahtumaan. Ei blogin puolella siitä sen enempää, koska ei kannata nuolasta ennenkö tipahtaa vai miten se oli...:) Ja kun mulla on kohta paljon aikaa niin ajattelin pistää vähän tunnisteita ja ehkä jotain muutakin uusiks,mutta tää on vasta ajatus tasolla!:D

MUTTA asiaan! Eli nyt tulisi blogini ensimmäinen kuukauden suosikit ja koska tammikuu vetelee viimeisiään niin aloitetaan siitä!:D

Tv-ohjelmajutska suosikkina on NETFLIX,oivoi vietän aikaa ihan liian paljon sen kanssa... Ja sieltä oon erityisesti kahtonut tän kuukauden aikana Glee:tä ja loppu kuusta Kimmoa.



Meikkiväline suosikkina on Avonin skunkkisivellin. Siis 5€ siveltimeks aivan älyttömän huikean ihana!:D



Kun sain tämän seuraavan tuotteen mun maailma avartui. No,ei ny ihan mutta siis jos sinulla on samanlaiset kulmakarvat kuin mulla(pitkät,mutta harvat,sikinsokinsojottavat ja vaaleat) niin tämä.TÄMÄ on sun pelastus! Rimmelin Brow this way kulmageeli.




Lemppari ripsari olis sitten rimmelin scandaleyes-ripsari ja voi juku miten pitkät tällä saa.:D Oisko kiinnostusta ripsari vertailu-postaukselle? Laita alas kommentia jos kiinnostais!:)




Uus puhelinkin lukeutuu kuukauden suosikkeihin,sillä se mun vanha oli aivan hirveä!:D:D Tämä on siis mun äitin vanha mut se rikko sen ja osti uuden puhelimen ja sit sai tän kuntoon niin ostin siltä sit tän,olipa hienosti selitetty...:D Tämä on siis nokia lumia 820. (huomaa kissa sängyllä.)




Seuraavana on kynttilät ja erityisesti tuoksulliset sellaiset!♥ Nämä kyseiset maksaa vain 0,99€ alemakasiineissa ja Siwassa ja näissä on montaa eri tuoksua ja yhdessä paketissa on 6 kynttilää. Mun suosikki on tähän mennessä ollut hazelnut cappuccino.




Kirjasuosikki oli joululahjaksi saamani Tähtiin kirjoitettu virhe.:)


Hiusuosikkina on Avonin Advance Techniquesin latvaseerumi. Se saa nää mun pörröiset ja kuivat latvat kiiltämään ja näyttämään terveiltä...:D




Onko joku teistä tehnyt jo suosikki videon tai postauksen? Ois kiva jos linkittäisit tohon alas:)
(postauksen kuvat on otettu tolla nokialla,että laatu ei oo ihan järkkärilaatua mutta parempaa kuin edellisellä kännykällä...)

19.12.14

Avon-Satin for blues luomiväri kvartetti


 Esittelen tässä teille joulumeikin tekoon sopivan paletin.
Kyseessä on siis Avonin luomiväri kvartetti nimellä Satin for blues . Meikin tein paketissa olevan ohjeen mukaisesti,mikä oli kätevää niin aloittelijatkin saa helposti meikin ilman sen kummempaa miettimistä. Sävyt ovat siis numeroitu ja paketissa on kuva johon numerot on laitettu siihen kohin mihin kyseisellä numerolla olevaa sävyä pitäisi laittaa

 Pigmenttiä näistä löytyy oikein hyvin! Ensimmäisillä käyttö kerroilla olin jo hieman pettynyt kun
väriä ei tullut kovinkaan paljoa,mutta mitä enemmän sitä käytti niin sitä enemmän sieltä pigmenttiä irtosi. Meikissä jonka tein on käytetty luomivärien lisäksi ripsaria. Älkää välittäkö mun kulmista niitä en ollut nyppinyt niin kuvissa näkyy vähän liiankin selkeästi..:s 




Bloggeri jotenkin kusas noi kuvat ihan keltaseks ja en jaksa enempää muokata,sry...:/

Mutta tällä luomiväri kvartetilla saa aikaan tummia sekä vaaleita meikkejä,ja kultainenhan sopii oikein hyvin myös joulun aikaan. ;)