2.5.15

Huhtikuun suosikit 2015

Nyt olis vuorossa huhtikuun suosikkeja ja niitäähän löytyy aikas paljon! Huhtikuu meni kyllä ihan älyttömän nopeasti,kohtahan tässä on jo kesä!:o

Vaatesuosikkina mulla on Seppälän alennuksista ostettu 8€:lla pitkä ja paksu neuletakki ja se on vaan ihan älyttömän ihana! Oli muuten myös älyttömän hankala kuvata...


Seuraavana on Suvin BLOGISTA voittamallani lahjakortilla tehty persoonallinen kalenteri. Tää on vaan todella kätevä ja sen sain siis koota ja suunnitella itse persoonallinenkalenteri.fi verkkosivulla,suosittelen!


Nyt siirrytään kosmetiikan puolelle:
Mun hiusten pelastus... Avonin Advance Technique Instant Repair 7 on ainut tähän mennessä toiminut hiusnaamio! Se on siis tarkoitettu vaurioituneille hiuksille ja mä huomasin jo ensimmäisen käytön jälkeen hiusten tuntuvan hieman vahvemmilta. Huikea!


Ja tämä ihanuus... Tän takia oon rohkaistunut tekemään meikkipohjan useammin (ennen en siis tehnyt,koska en tykännyt lopputuloksesta ja se korosti aknejälkiä entisestään)! Tämä tekee meikkipohjasta ihanan raikkaan ja tasaisen. Ei siis ollut yhtään hutiostos! Voisin tehdä tästä ihmeellisestä BeautyBlender -sienestä "meikkimunasta" jotain postauksen tynkää joskus.:)


Mun suosikki kasvorasva on ollut huhtikuussa livboxista tullut Lumenen Kiiltoa kontrolloiva voidegeeli. Tää on pienentänyt suurentuneita ihohuokosia ja kontrolloi liikaa ihon rasvoittumista.
Oon käyttänyt tätä aamusiin ja on toiminut mun iholla loistavasti!


Seuraava on ainut meikkituote: Lumenen nude silmämeikkikynä. Oon tykästynyt käyttämään tätä alavesirajaan kirkastamaan katsetta.


Lemppari kynsilakkana on ollut Avonin nail wear pro+ Hollywood-kokoelman kynsilakka sävyssä Drive in .
Mun ensimmäinen nudelakka ja ihastuin ekasta lakkauksesta!


Huhtikuussa mulla oli paljon musiikkisuosikkeja ja tässä ne:
Olavi Uusivirta - Hän laulaa kuin kuolisi huomenna

Sekä leffa suosikkeja on ollut kaiken maailman teinirakkausdraamakomedia hömpät! Esim. She's the man ja It's a boy girl thing

Ja telkkarisuosikkeja on:
- Tähdet tähdet ehdottomasti! Mun lemppareitä on Jarkko ja Waltteri! Laura sais jo tippua...
- Risteyksessä


Sekä oon innostunut käyttämään twitteriä! Mut löytää sieltä nimimerkillä: riikkaamalia


Mitkä on ollut teidän huhtikuun suosikkeja?:)

6 kommenttia:

  1. Tuo Lumenen kasvorasva tuoksuu ihanalle ja tuntuu aluksi iholla tosi kivalta ja kosteuttavalta, ei vaan valitettavasti toimi oikeen mun pintakuivalla iholla sit kuitenkaan, kosteus ei ihan riitä. Kivoja suosikkeja! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo tuoksu on kyllä ihana! Harmi,kun ei sulle sopinut:(
      Kiitti!:)

      Poista
  2. Sullakin oli suosikeissa hiusnaamio! Toi kuulostaa kyllä tosi hyvältä :) Itse en taas oikein pitänyt tuosta Lumenen kasvovoiteesta, siitä jää naama aina tahmaiseksi ja se kirvelee mulla nenänpielissä :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha,jep!:)
      Aijaa,harmi. Vissiin aika vähälle osalle on tuo voide sopinut,ainakin mitä oon kuullu:o

      Poista
  3. Mä niin tykkään nuista Lumenen Blueberry kynistä, koska käytän kyseisen sarjan kulmakynää. :)
    xoxo Mella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mää käytin pitkään ihan sitä ruskeeta silmämeikkikynää kulmilla ja pysy yllättävän hyvin,joten voisin kyllä kokeilla sitä ihan kulmiin tarkotettua.:)

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita, mutta muista hyvät käytöstavat! Julkaisen vain asialliset. Kiitos!:)