12.5.15

Vesimarmorointi kokeilua

Oon kerran ennen tätä saanut tehtyä "onnistuneesti" vesimarmoroinnin kynsille.
Eipä tässä ihmeellistä voi selittää, joskus saattaa tulla videota kuinka teen tämän,mikäli kiinnostusta on?:)
En tosiaan ole mikään "pro" tässä vielä,muutama kynsi meni ihan täydellisesti pilalle,varsinkin oikeassa kädessä...:D Ja jos ihmettelette mun oikean käden peukaloa,niin mulla on ollut ihan pienestä asti se sellanen hieman lyhyempi ja leveempi.

Käytetyista lakoista sen verran,että pohjalla käytin mun huhtikuun suosikeissakin ollutta Avonin nail wear+ lakkaa sävyssä Drive In ja marmoroinnissa käytin saman sarjan kirkasta lakkaa ja Essien She's Pampered -sävyistä lakkaa. Ja tän lakkauksen kesto oli huikea! Mulla alkaa yleensä lohkeilemaan ja kulumaan jo seuraavana päivänä,niin nämä kesti mulla siisteinä 6 päivää! Varmaan pidempäänkin jos olisin lisäillyt muutaman päivän välein päällyslakkaa. Mutta suosittelen kyllä näitä lakkoja!







Ootko sä kokeillut vesimarmorointia? Entäs tehnyt siitä postausta? Kirjoita kommentteihin miten meni!:)

2 kommenttia:

  1. Kivat kynnet. En oo ite kokeillu marmorointia, mutta kynsilakan suurkuluttajana toi tulee jossain vaiheessa kokeiluun. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, toi on tosi kivaa,mutta aika vaativaa puuhaa!:) Jotkut on oikein luonnonlahjakkuuksia ja onnistuvat ekalla,mutta itse kuulun niihin joidenka pitää harjoitella tätä paljon,että onnistuu.:)

      Poista

Kommentit ovat tervetulleita, mutta muista hyvät käytöstavat! Julkaisen vain asialliset. Kiitos!:)